יום שלישי, 25 ביוני 2013

טל אלהרר- ילדותו

טל אלהרר גדל בירוחם עם הוריו ואחיו. הוא נולד כמספר 4 למשפחה עם 10 בנות וארבע בנים בלבד. כבר כשהיה בן שנתיים, גילו הוריו את יכולות התנועה הטובות שלו. הוא היה נוהג לקפוץ ולנוע באופן גמיש ומהיר מאוד ביחס לשאר בני גילו, דבר שעם השני רק התפתח והפער רק גדל.

בגיל עשר, פיתח את יכולתו בתנועה ופעל בפעילויות ספורט רבות. בעקבות פעילותו הספורטיבית יצא לטייל בכל העולם ולהתחרות בתחרויות שונות. במהלך טיוליו ראה אנשים מתרבויות שונות וראה חיות רבות ושונות שלא ראה מעולם.


בזכות הטיולים הרבים הללו, התחיל להתעניין בעולמות חדשים שלא הכיר והתחיל להתנסות בדברים חדשים שלא ניסה. הוא התחיל לשיר והופיע מול אולמות של מאות אנשים בארץ וברחבי העולם. משפחתו תמכה בו כל הדרך וליוותה אותו. מה שבעיקר סייעה לו רבות הייתה אחותו, קארין אלהרר. קארין שהייתה אחותו הבוגרת ליוותה אותו בטיסותיו לחו"ל ביחד עם דודו אלהרר (אחיו של אביו). שניהם נסעו איתו להופעות בחו"ל והיוו תחליף להוריו שנשארו בארץ לטפל בשאר האחים.

11 תגובות:

  1. ידעתי שיש בו משהו מיוחד

    השבמחק
  2. הוא אח של קארין אלהרר? איזה קטע, היא למדה איתי משפטים במכללה למנהל. היא תותחית,אז אני יכול לתאר לעצמי שהוא תותח לא פחות ממנה (זה גם נשמע ככה)

    השבמחק
  3. אנונימי תזדהה..אולי למדנו יחד? באיזו שנים למדת?
    מיכה פרוכטר

    השבמחק
  4. איש מיוחד מאוד בשמחת החיים שלו ובמקצועיות שלו.

    השבמחק
  5. אני אנונימי... קוראים לי איתמר לוי

    השבמחק
  6. נראה לי מגניב לטייל בכל העולם בגיל צעיר.

    השבמחק
  7. גם לי ניר, לא יצא לי כלכך לטייל בתור ילד אבל אם הייתה לי האפשרות נראה לי שזה מאוד כייף, מקוה שאוכל לאפשר זאת לילדי

    השבמחק
  8. קובי זה לא כזה כיף.
    אבא שלי היה שגריר בכל מיני מדינות בעולם וכל שנתיים שלוש עברנו מדינה. תאמין לי שבתור ילדה זה ממש ביאס אותו.
    נכון, ראיתי עולם, אבל וואלה אין מקום אחד שאני יכול להגיד שהוא בית..

    השבמחק
  9. מדהים אך למרות שגדל במשפחה שהייתה בטח קשת יום, המון ילדים ולגדול בירוחם, עדין הוא הצליח להתפתח ולהיות אדם מדהים כמו שהוא. כל הכבוד

    השבמחק
  10. גדלתי יחד עם טל בירוחם וכבר מגיל צעיר ניתן היה לראות שהוא אדם מיוחד במינו.
    אני שמח לשמוע על תרומתך לקהילה טל ושמח להגיד שאתה בן כיתתי!

    השבמחק